Despre mine
2016 - 2017 | Marketing Manager, Orange România
Am dezvoltat strategia de marketing pentru segmentul B2C, aliniind inițiativele de promovare la viziunea strategică a companiei. Am gestionat și optimizat portofoliul de produse, asigurând profitabilitatea și atingerea KPI-urilor, cu un focus pe achiziția de clienți și managementul bazei existente.
2018 - 2019 | Category Marketing Manager, Altex România
Am dezvoltat strategii de creștere pentru categorii de produse, bazate pe analiza tendințelor din industrie și a datelor de piață.
2019 - 2021 | Digital Marketing Manager, Henkel România
Responsabil de strategia digitală, am dezvoltat propuneri și campanii inovative pentru diverse brand-uri. Am coordonat execuția OGSM-urilor de marketing adaptate la nevoile pieței locale și am gestionat campanii pe platformele Google și Facebook, optimizând prezența digitală prin media planning și creșterea SOV.
2021 - 2022 | Chief Marketing Officer, Elefant.ro
Am condus strategia de marketing pe termen scurt, mediu și lung, gestionând unul dintre cele mai mari bugete digitale din România. Am coordonat o echipă de 9 specialiști și relațiile cu agențiile de digital, creație, retargeting și social media.
2022 | Head of Marketing, One United Properties
Responsabil de strategia de marketing pe termen scurt, mediu și lung pentru una dintre companiile de top din România în privința veniturilor și bugetelor de marketing. Am gestionat bugetele de marketing digital și comunicare, coordonând o echipă de 5 specialiști și colaborând cu agenții pentru digital, creație, retargeting și social media
2022 - prezent | Managing Partner, TPC Concept
În cadrul TPC Concept, companie specializată în oferirea de soluții strategice și implementarea acestora de peste 15 ani, coordonez proiecte de consultanță în marketing și strategie pentru companii românești și multinaționale.